top of page

ניקי



unnamed (1).jpg
unnamed (4).jpg

להמלטה, נפרדנו לאחר כשעתיים ונדברנו שאגיע כשההמלטה תתחיל או אם לא תהיה התקדמות במשך מספר שעות לאחר הופעת הצירים המוקדמים. למרות שרק מספר הבתים המפרידים בינינו, הבעלים קיבלה הדרכה מה לעשות במקרה של המלטה.

ואכן, כמעט עם שחר צלצל הנייד, זה התחיל!

בזה אחר זה ניקי המליטה שלושה גורים (מאחר ונעשה אולטראסאונד כחודש לפני ההמלטה ובשל מספר העוברים, לא ניתן היה לדעת בדיוק כמה גורים יש –-, וההשערה הייתה שלושה ואולי אף ארבעה), כשהמרווח בין שלושתם הולך וקטן. ניקי לא ידעה כל כך מה לעשות ומה קורה לה בכלל.. ציפי ואני פתחנו את הקרום המכסה את פניהם על מנת שיוכלו לנשום, חתכנו את חבל הטבור וחיברנו לפטמה כדי שיתחילו לינוק. וכן וידאנו לאחר כל המלטה שהשילייה בחוץ. שני הגורים הראשונים היו חיוניים ונמרצים ומיד החלו ביניקה נלהבת.

הגור השלישי היה זקוק לעיסוי לבית החזה והסרת הפרשות מהאף, אבל גם הוא הגיע מהר מאוד לחיוניות מפתיעה. ואז.. הורגשה עוד גבשושית עגולה בבטן של ניקי, ומאחר ומדובר בכלבונת קטנטנה, לא היה ספק שיש פה עוד אחד! זמן ההמלטה בין הגורים יכול להגיע בשלב זה לעד כשעה, וציפי, שהייתה כבר מיילדת מיומנת יילדה בעצמה את הגור הרביעי בעזרה טלפונית צמודה. לאחר שהגור הרביעי נולד היא מיששה את הבטן וחשה עוד תזוזה! הבנו שיש עוד אחד. מצב שאינו שכיח אצל כלבות מגזע זעיר כמו ניקי. גם הגורה החמישית נולדה חיונית ופעילה. למחרת בבוקר באתי לבקרם ושמחתי לראות שניקי התאוששה והתעשתה, נכנסה לתפקיד האם הדואגת והמסורה וסביבה חמישה גורים קטנים וחיוניים וגם ציפי ושאר בני הבית זכו לישון קצת יותר.

unnamed.jpg

מאמרים אחרונים

חיפוש לפי תג

bottom of page