בדיקות תקופתיות וכלליות

המרפאה הוטרינרית בחולדה, מצויידת בכלים לביצוע בדיקות גופניות ובכללם: עיניים, אוזניים,עור וכו.

בנוסף במקרה הצורך נלקחות דגימות דם, שתן ומשטחים שונים.

המרפאה מציעה מנוי שנתי המותאם היטב לחיית המחמד שלכם.

חיסונים וטיפולים מונעים

משושה

תרכיב הניתן לגורי כלבים שלוש פעמים בשנה הראשונה לחייהם מגיל 6 שב' ובהפרש של ארבעה שב', ולכלב הבוגר- אחת לשנה. יש להמנע מלחשוף גורי כלבים לסביבת כלבים, טרם סיימו את שלושת החיסונים מחשש להדבקות במחלות מסכנות חיים (לגור עצמו וכן מחלה אחת זואונוטית- לפטוספירוזיס-המסוכנת גם לבני האדם). התרכיב מגן מפני- כלבלבת distemper, פרוו parvo, דלקת כבד נגיפית ICH, עכברת- לפטוספירוזיס ופארה אינפלואנזה.

מרובעת

תרכיב הניתן  לגורי חתולים פעמיים בשנה הראשונה לחייהם מגיל שמונה שב' ובהפרש של ארבעה שב' ולחתול הבוגר- אחת לשנה. התרכיב מגן מפני ארבע מחלות נפוצות שחלקן מסכנות חיים (אינן מדבקות לבני אדם למעט האחרונה) וחלקן עלולות להשאיר פגיעות בלתי הפיכות: חתלתלת- פאנלאוקופניה, רינוטרכיאיטיס הנגרמת ע"י נגיף הרפס של חתולים, קליצי וירוס וכלמידיה.

כלבת

ניתנת על פי חוק- אחת לשנה לכל כלב מגיל 4 חודשים, בעת חיסון הכלבת הראשון מוחדר גם השבב האלקטרוני.

תולעת הפארק

תולעת המועברת דרך מערכת העיכול (פירוט במאמרים), בעקבות אכילת צואת כלבים, חיפושיות זבל וכו'. נזקי הנדידה של התולעת במערכת העיכול של הכלב מסכני חיים עד לכדי מוות פתאומי (פגיעה נוירולוגית, גידולים ומסות הצמודים לוושט וקרע באבי העורקים). הטיפול אינו חיסון ומטפל למעשה אם הייתה הדבקה בשלושת החודשים האחרונים ועל כן התדירות המומלצת היא טיפול אחת לשלושה חו'.

תולעי מעיים

טיפול מניעתי הניתן אחת לחצי שנה, או על פי צורך לפי נגיעות בתולעים.

שעלת מכלאות

טרכיאו-ברונכיטיס- מחלת כלבים הנגרמת ע"י מספר גורמים (חיסון המשושה מקנה חיסון בסיסי ביותר נגדה), המחלה מועברת ע"י אירוסול (בנשימה) ומדבקת מאוד - לכלבים. את החיסון נותנים כשבועיים לפני החשיפה לפנסיון/מכלאה/תערוכת כלבים.

תכשירים נגד קרציות ופרעושים

בארצינו החמה יש צורך בטיפול נגד פרעושים כמעט במשך כל השנה.

כדורים נגד פרעושים וקרציות (ללא חשש מגע בקולר).

קולרים ואמפולות נגד פרעושים וקרציות.

טיפולים שיגרתיים

החדרת שבב אלקטרוני

ריקון שקים אנאלים

גזירת ציפורניים

ניקוי אוזניים

כירורגיה

סירוס ועיקור, הסרת מסות

הניתוחים לכלבים ולחתולים. הניתוחים מבוצעים  בחדר טיפולים נרחב הכולל מכונות הרדמה ורופא נוסף.

סירוס חתולים נעשה במרפאת הבית בחולדה.

יעוץ התנהגותי

סיוע בקליטת חבר חדש למשפחה. גם עבור גורים וגם עבור בוגרים.

אתם מוזמנים לקבלת הסבר כללי לגבי גידול הכלב או החתול, למה לשים לב במצבו הבריאותי ולקשר שלו עם המשפחה.